Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
19 квітня 2019 р.

Про організацію вуличної торгівлі у Чернігові - в ефірі Суспільного


Фото № 1
Фото № 2

У Чернігові вулична торгівля приводиться до уніфікованого зразка: усі торгові точки, з яких продаватимуть каву та інші напої, морозиво, солодку вату та будь-яку вуличну їжу, мають бути єдиного формату та встановлені у визначених місцях. Усі вимоги затверджені Порядком користування об’єктами благоустрою у м. Чернігові.

Подробиці про це нововведення у місті розповів заступник міського голови Олександр Ломако в ефірі програми «Тема дня» телеканалу «UA.Чернігів» 18 квітня. Він зазначив, що зовнішній вигляд торгових лотків, зокрема, впливає на зовнішній вигляд нашого міста. Зробити їх уніфікованими, щоб вони не були різної форми та кольору та щоб кілька однакових не стояли в одному місці – це було доручення чернігівського міського голови Владислава Атрошенка. 

Містяни можуть жити і не помічати багатьох речей. Але треба наводити лад у місті. Ми почали це робити з першого ж дня, прибираючи МАФи, стихійну незаконну торгівлю. Коли задається будь-який стандарт, люди до цього, як кажуть, до хорошого, швидко звикають, і потім вже кажуть: «так краще, ніж було раніше». До прикладу, коли прибирали зовнішню рекламу, власники спочатку казали, що вона нікому не заважає, а коли прибрали – людям так більше сподобалось, бо дійсно так краще, - сказав Олександр Ломако, відповідаючи на питання ведучої про ставлення мешканців міста до організації вуличної торгівлі у місті. – Міська влада має формувати смак у людей, зовнішній вигляд та обличчя міста.

Як вже повідомлялося, у місті визначено 9 типів зовнішнього вигляду та формату таких торгових лотків: окремо для кави, окремо для вуличної їжі. Підприємцям запропоновано самостійно вибрати варіант, який їм більше подобається. Наприклад, парковий варіант – він весь пересувний і не залишається на ніч. Кольорове забарвлення та брендування торгової точки також підприємці обиратимуть самі.

Все це - сезонна торгівля, яка починається у квітні і завершується у жовтні, тому ми і задали такий пересувний невеличкий формат, - пояснив заступник міського голови.

Олександр Ломако також нагадав, що серед визначених вимог до вуличної торгівлі: підприємець повинен вчасно сплачувати податки, задіяний персонал повинен бути оформлений офіційно, мати особові медичні книжки та охайний зовнішній вигляд. Важливим також є чистота прилеглої території та дотримання техніки безпеки, зокрема при підключенні до електроенергії. Все це перевірятиме КП «Муніципальна варта».

Якщо підприємець не дотримуватиметься визначених вимог, його штрафуватимуть. Штрафи можуть зростати у залежності від кількості зауважень. Крім того, договір може бути розірваний, якщо підприємець систематично не дотримується вимог, які прописані у відповідному договорі, - зазначив Олександр Ломако.

Суб’єктів господарської діяльності, які продаватимуть каву та вуличну їжу в Чернігові, визначили за результатами конкурсу за принципом відкритого аукціону. Право на здійснення сезонної торгівлі отримували ті, хто запропонував найвищу ціну місячного розміру пайової участі в утриманні об’єкту благоустрою за 1 квадратний метр. Аукціон проводився відкрито: на сторінці прес-служби міської ради у мережі Фейсбук велася он-лайн трансляція.

Виконавчий комітет Чернігівської міської ради вже надав дозвіл КП «Паркування та ринок» на укладення договорів про пайову участь в утриманні об’єктів благоустрою з переможцями цього конкурсу для здійснення сезонної торгівлі. Наразі підприємці мають час для переоснащення своїх торгових точок.

Рішенням виконкому визначені 42 місця, де теоретично може відбуватися сезонна торгівля, де немає пішохідних переходів, які можуть заважати людям, визначили зовнішній вигляд, далі оголосили відкритий конкурс – аукціон. Місця, які здавалися взагалі безкоштовно або за 100 грн за 1 квадратний метр на місяць, ми продали, зокрема за рекордні – 2100 грн за 1 квадратний метр на місяць. Тобто ціна в ході торгів підвищувалася у 21 раз. Найголовніше, що ми визначили реальну вартість для кожного місця окремо, - підсумував Олександр Ломако.


Детально: Перелік місць розміщення та зовнішнього вигляду тимчасових об’єктів сезонної торгівлі

У Чернігові тимчасові місця з продажу вуличної їжі та кави будуть єдиного формату

Олександр Ломако щодо продажу кави та вуличної їжі: Наша мета запровадити прозору та конкурентну процедуру

Результати другого аукціону з визначення підприємців, які продаватимуть вуличну їжу та каву в Чернігові

 

Прес-служба Чернігівської міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!