Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
6 лютого 2018 р.

Ранковий рейд міського голови та журналістів по чернігівських маршрутках (більше подробиць, додане відео)

+2

Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3
Фото № 4
Фото № 5

Як і обіцяв, Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко сьогодні провів спільний з представниками ЗМІ рейд по чернігівських маршрутках. Разом з журналістами він оглянув автобуси міських маршрутів, звертаючи увагу на всі візуальні подробиці того, в якому стані перевізники випускають автотранспорт на лінію. 

Цей рейд не був спланований завчасно, про нього стало відомо лише сьогодні о 9-й годині ранку і "відправну точку" обрали самі журналісти. Отже ні в перевізників, ні у водіїв не було часу готувати автобуси до огляду якось додатково. Головною метою було не проінспектувати тільки один якийсь певний автобусний маршрут, а поглянути на чернігівський громадський автотранспорт вцілому, зробивши це спільно і об'єктивно. 

Владислав Атрошенко разом з представниками ЗМІ оглянули маршрутки та проїхали у деяких з них. Заходили не в ті, які зовні виглядали краще, а навпаки - в гірші з тих, що під'їжджали. Враховували й пропозиції журналістів, які спілківалися з читачами он-лайн. Так під інспекцію потрапили автобуси двох маршрутів - №30 та№7.

Під час поїздки в автобусі №30 міський голова дав свою оцінку загальному стану автобусу та стану його салону:

- Зовнішній вигляд цього автобусу я оцінив би на трійку, а стан усередині салону - на чотири з мінусом. Усе-таки оббивка сидінь свіжа, стеля оббита, в маршрутці не холодно, не засмічено, відділення водія відокремлене. Але ми бачимо, що водій вимушений постійно відволікатися на розрахунки з пасажирами, в тому числі й під час руху, що дуже небезпечно. Тому найперше, що я бачу як таке, що треба зробити - це почати встановлювати в нашому міському громадському транспорті валідацію проїзду. 

     Перспективу для галузі громадського транспорту Чернігова Владислав Атрошенко бачить у тому, щоби місто закупило свій автотранспорт і тоді саме встановлювало всі правила: 

- По Чернігову зараз приблизно 250 маршруток невеликої місткості (по 18 місць) - а бажано перейти на автобуси, де 30-35 посадкових місць. Якщо сьогодні кредити банків сягають 20 і більше відсотків, не кажучи вже про лізинг, який забере від 30%, то окупність під питанням. Але якби ми мали можливість взяти для міста кредит хоча б під 3% та закупити нові автобуси, то всі основні питання щодо стану і роботи міського автотранспорту були би вирішені. Спочатку потрібно купити хоча б 80 нових низькопідлогових тролейбусів і хоча б 50 власних автобусів для КП ЧТУ. Решту 150-180 автобусів - будь ласка, надали би бізнесу під формат, який ми пропонуємо, як місто. Виконуйте такі самі вимоги, як і ми, і працюйте.  

Відео телеканалу "Дитинець":

Підсумки рейду міський голова сформулював так:

- Для того, щоб оновити транспорт, потрібно багато речей, які залежать і від загальнодержавних позицій. Сьогодні загальна платоспроможність населення впливає і на вартість квитка, і на вартість маршрутки. Щоб була зовсім інша техніка -потрібно робити дорожчим білет.

Але, як кажуть, «бідно, але чисто» – це ми в змозі зробити. Тому ми будемо намагатися тримати «в тонусі» перевізників та виконавців (водіїв). Профільному міському управлінню потрібно кожного дня займатися контролем технічного стану автобусів Перша позиція - це безпека руху. А також потрібно займатися контролем зовнішнього та внутрішнього стану маршруток, зовнішнього вигляду і поведінки водіїв. Нам потрібно добитися ще одного -дотримання графіку руху автобусів, особливо в години пік, вечірні та ранкові. Як написано за розкладом, щоб усе так і було. Окреме питання -  там, де неприбуткові маршрути, але разом з тим люди потребують перевезень - треба забезпечити перевезення за рахунок того, щоби цей маршрут був додатком до найбільш прибуткового, щоб таким чином врівноважити. Також потрібно перейти на валідацію проїзду. Вдосконалюватисистему GPS-моніторингу, щоб було чітко видно,коли прибуває автобус або тролейбус. Потрібно знайти можливість за декілька років оновити тролейбусний парк. І, врешті-решт, - реалізувати принцип монетизації пільг. Пільги у грошовому виразі повинні зараховуватися на карту і за білет людина повинна сплачувати гроші. Сьогодні в Чернігові 90 тисяч пенсіонерів, які їздять у громадському транспорті і не сплачують. Місто дотує безкоштовний проїзд пільгових категорій громадян на 82 млн грн.

 


 

 

Відео Чернігівської регіональної дирекції НСТУ

Прес-служба Чернігівської міської ради

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!