Субота 22 вересня 2018 р. 06:48 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу
Новини

Міський контакт-центр: централізований прийом звернень до всіх міських служб

Чернігівці довіряють міському Колл-центру: за останній рік майже втричі зросла кількість звернень до нього, що говорить про ріст популярності цієї служби та позитивні відгуки мешканців міста. Про це розповіла керівник Колл-центру Оксана Дубровна 10 липня на розширеній міській нараді.

За її словами, поступово співпраця з міськими службами налагоджується, що необхідно для оперативного реагування на звернення громадян. Але, на жаль, Колл-центр досі не співпрацює з ПАТ «Чернігівгаз», хоча звернення, які надходять від мешканців міста з питань газового господарства не залишаються без розглядуоператори надають інформацію містянам у вигляді контактного номеру «Колл-центру» підприємства «Чернігівгаз».

Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко висловив обурення такою ситуацією. Він звернувся до представника цього підприємства з питанням, чому досі не налагоджена співпраця з містом:

- Взагалі не розумію, чому ваше підприємство досі не співпрацює з містом. Можливо це якимось чином зачіпає вашу гідність? Чи які там можуть бути причини? Я можу впевнено сказати, що місто не має на меті зачіпати гідність ні керівника, ні організації. Я не розумію вашу позицію. Вважаю, що вона якась дикунська. Ми у вас нічого не просимо, це ж просто співпраця з колл-центром, - сказав міський голова.

  Він наголосив, що важливо у місті організувати комунікації всіх міських служб через колл-центр. 
- У мене прохання, щоби вся інформація спрямовувалась через колл-центр. Це стосується не тільки ЖЕКів, а й усіх комунальних підприємств, а також генеруючих кампаній. Така модель була б нормальною і вона дозволить монополістам, між іншим, і зекономити на своєму колл-центрі. Оскільки об’єктивна інформація, якщо є якісь неполадки у місті, обов’язково поступає у міський контакт-центр. Тобто цим установам не потрібно мати своїх працівників, якщо є наші, або можна скоротити їх кількість, - сказав міський голова. - Нещодавно змінений керівник «Чернігівобленерго». Познайомившись з ним, я зрозумів, що він налаштований на співпрацю та на нормальні стосунки, які будуть спрямовані на більш швидку реакцію, мінімізацію якихось конфліктних моментів. Я би просив підтримати цього керівника в цьому плані, зустрітися та поспілкуватися з ним і всі «больові точки» відразу вирішити. Кожен керівник приносить з собою якийсь попередній досвід. Якщо він в комплексі своїх впливів буде ще й орієнтуватися на ці питання, то всім компаніям і місту також буде тільки «плюс».

Оксана Дубровна також повідомила, що до червня 2017 року колл-центр працював тільки зі зверненнями споживачів житлово-комунальних послуг на підставі погодженого «Порядку взаємодії» з КП «ЖЕК-10», КП «ЖЕК-13», КП «Новозаводське», КП «Деснянське», ТОВ «Майас Сілтумс».

Вже з початку 2018 року погоджені «Порядки взаємодії» та налагоджена співпраця з ОЖБК, ПП «Альп», ТОВ «Габріель», ПП «Фаворит-СЕРВІС».

З квітня 2017 року «Колл-центр» розширив коло своїх повноважень у вирішенні проблем містян, та почав приймати звернення виключно за всіма питаннями, з якими звертаються мешканці до цієї служби.   Відповідно до цього, були розроблені та погоджені «Порядки взаємодії» з підприємствами: КП «АТП-2528», КП «Зеленбуд», КП «Міськсвітло», КП «Муніципальна варта», КП «Чернігівське тролейбусне управління», КП «Спецкомбінат комунально-побутового обслуговування», КЕП «Чернігівська ТЕЦ», ВП «Чернігівські МЕМ» ПАТ «Чернігівобленерго», відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради.

Окрім цього, налагоджена співпраця без підписання «Порядків взаємодії» з підприємствами та структурними підрозділами міста: КП «Водоканал», ПАТ «Укртелеком», ПАТ «Облтеплокомуненерго», управління житлово-комунального господарства, управління транспорту та зв’язку, управління освіти, Державна служба з надзвичайних ситуацій, Патрульна поліція м. Чернігова.

 

Прес-служба Чернігівської міської ради

11 липня 2018 р.
<< попередня  |  наступна >>             головна             повернутись
Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.