П’ятниця 16 листопада 2018 р. 11:54 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу
Новини

У Чернігові обговорили варіанти впровадження автоматизованої системи оплати проїзду в транспорті

Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко під час 35-ї сесії Чернігівської міської ради 7-го скликання, що відбулась 26 жовтня, доручив напрацювати пропозиції щодо перспектив запровадження автоматизованої системи оплати проїзду у міському громадському транспорті з метою налагодження обліку пільгових категорій громадян.

На виконання цього доручення сьогодні, 5 листопада, в Чернігівській міській раді зібралися депутати міської ради, представники структурних підрозділів міськради та перевізники, щоб висловити свої думки щодо цього питання. Засідання відбулось під головуванням заступника міського голови Андрія Черненка.

Як зазначив начальник управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради Олександр Рижий, у місті перші кроки процесу впровадження автоматизованої системи оплати проїзду в транспорті вже зроблені. З серпня цього року в тролейбусах та автобусах, які обслуговує КП «ЧТУ», мешканці можуть розраховуватись за допомогою транспортної картки, яку впроваджено завдяки системі «Електронний квиток». За словами представника КП «ЧТУ», за два місяці цією системою скористалися більше 2,5% пасажирів. У компанії-постачальника наразі було замовлено 20 тисяч карток усіх видів загалом, із яких вже продано більше трьох тисяч.

Електронні проїзні мають три категорії: громадянський, студентський і учнівський. Вони надають безлімітну кількість поїздок протягом 30 днів. Крім того, кожен тролейбус та автобус КП «ЧТУ» оснащений переносним валідатором. За результатами інвестиційного конкурсу, суб’єктом господарювання для виконання функцій оператора автоматизованої системи оплати проїзду в електротранспорті КП «ЧТУ» визначене ТОВ «Чернігівська транспортна компанія».

Олександр Рижий на нараді також зазначив, що для того, щоб ідентифікувати кількість пільговиків, необхідно видати їм персоналізовані картки, наприклад, через ЦНАП або районні у місті ради, якими вони будуть розраховуватись за проїзд. Це дозволить дізнатися про реальний пасажиропотік і потім визначити розмір необхідної компенсації за пільговий проїзд.

За словами перевізників, у цьому випадку можуть виникнути деякі проблеми, зокрема, громадським транспортом не матимуть можливість скористатися пільговики з інших міст. Окрім того, питання запровадження валідизації у громадському транспорті, який обслуговується приватними перевізниками, несе за собою великі затрати, тому може спричинити підвищення вартості проїзду для пасажирів. На їх думку, це питання може бути вирішене завдяки впровадженню монетизації пільгового проїзду.

Заступник міського голови Андрій Черненко наприкінці обговорення зазначив, що дійсно проблемні моменти існують, тому потрібно більше це питання обговорювати й у результаті буде досягнута поставлена мета.

Найближчим часом на базі КП «ЧТУ» буде розпочато процес видачі персоналізованих карток, що дозволить вивчити кількість пільговиків, а далі це запроваджуватиметься на громадському транспорті приватних перевізників. Також було запропоновано, щоб кондуктори КП «ЧТУ» з валідаторами спробували попрацювали на кількох приватних маршрутах і визначили на них реальну кількість пасажирів пільгових категорій. Після цього можна буде зробити висновок, що краще для міста – міська програма компенсації пільгових перевезень чи валідація громадського транспорту. 

 

Прес-служба Чернігівської міської ради

05 листопада 2018 р.
<< попередня  |  наступна >>             головна             повернутись
Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.