Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
4 липня 2017 р.

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ: Енергоефективна реновація приміщення школи № 5


Фото № 1

3 липня Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради в системі публічних закупівель PROZORRO розмістило оголошення про тендер на проведення робіт з енергоефективної реновації (реконструкції) загальноосвітнього навчального закладу № 5 по вул. Сосновій, 23-а в м. Чернігові.

Фінансування робіт здійснюватиметься за частину коштів цільового кредиту, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО). Інша частина цього кредиту передбачається на енергореновацію системи вуличного освітлення міста Чернігова, а саме заміну вуличних світильників на енергоощадні (LED). 

Закупівля проводиться згідно з правилами і процедурами, встановленими НЕФКО.

У приміщенні школи №5 замовляються такі роботи: заміна вікон і зовнішніх дверей, утеплення стін та горищного перекриття будівлі, реконструкція покрівлі, заміна трубопроводів зовнішньої теплової мережі на попередньо ізольовані трубопроводи, встановлення світлодіодних світильників, заміна електроплит у харчоблоці, реконструкція вентиляційної системи харчоблоку.


Детально з умовами проведення тендеру можна ознайомитися за посиланнями:

https://prozorro.gov.ua/news/group/zakupivli-mizhnarodnih-donoriv 

https://prozorro.gov.ua/news/energyefficient-renovation-general-educational-institution-5-reconstruction-23-sosnova-st-chernihiv


Текст розміщеного оголошення:

 

Енергоефективна реновація загальноосвітнього навчального закладу № 5

Україна

 

Фінансування впровадження заходів з підвищення енергоефективності загальноосвітнього навчального закладу №5 та системи вуличного освітлення міста Чернігова 


ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ

Енергоефективна реновація загальноосвітнього навчального закладу № 5 (реконструкція) по вул. Сосновій, 23-а в м. Чернігові

Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, надалі – «Замовник», має намір використати частину коштів кредиту, отриманого від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО), на оплату за заміну вікон та дверей, утеплення зовнішніх стін та горища, заміну покриття покрівлі з шиферу на металочерепицю, улаштування у будівлі майстерні по існуючим залізобетонним конструкціям даху односкатної покрівлі з покриттям металевою черепицею, встановлення нових попередньо ізольованих тепломереж централізованого опалення від будівлі майстерні до будівлі школи, заміну кухонної плити, вентиляції та внутрішнього освітлення, відновлення вимощення, оздоблення ганків, пандусів, існуючих приямків, та входів в підвал, реконструкцію та ізоляцію вентиляційних каналів на дахах, улаштування дренажної системи в ЗОШ №5.

 Замовник запрошує Підрядників подавати свої пропозиції для отримання контракту, що фінансуватиметься коштами кредиту, націленого на придбання:

·         Поставка та монтаж 434,59 кв. м. енергоефективних вікон та 25,91 кв. м. енергоефективних зовнішніх дверей з влаштуванням зовнішніх та внутрішніх відкосів, поставка та монтаж теплоізоляційних матеріалів для утеплення 4060,1 кв. м. стін з влаштуванням вимощення, 2945,93 кв. м. горищних перекриттів з влаштуванням шатрового даху та заміною шиферного покриття, влаштування сході, козирків, ганків, світлових приямків, рампи та вікна розвантаження харчоблока, входів до спортивної зали та підвальної частини харчоблоку, заміна трубопроводу зовнішньої тепломережі, ремонт механічної вентиляції та заміна електричної плити в харчоблоці, заміна світильників внутрішнього освітлення, коригування розробленої проектно-кошторисної  документації та проходження експертизи в Загальноосвітньому навчальному закладі№5.

Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасникитендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:

·         Учасник тендеру має фінансовий, технічний та виробничий потенціал та потужності, необхідні для виконання Контракту, а також середньо-річний дохід Учасника протягом попередніх трьох років має бути щонайменше у 2 рази більшим від ціни його тендерної пропозиції.У разі подання тендеру СПКА, лідируючий партнер повинен задовольняти цій вимозі щонайменше на50%;

·         Учасник тендеру успішно постачав подібні устаткування та роботи іншим замовникам, і виконав, принаймні, п’ять (5) подібних контрактів за останні п’ятьроків;

·         Учасник тендеру або його агент зможуть виконати взяті на себе гарантійнізобов'язання;

·         Учасник тендеру не є банкрутом і проти нього не відкриті провадження щодо неплатоспроможності або банкрутства відповідно до чинногозаконодавства;

·         у випадках, коли Учасник тендеру пропонує свої послуги з постачання Устаткування, які він не виготовляє, Учасник повинен засвідчити, що він отримав всі необхідні повноваження від Виробника на постачання Устаткування у країніЗамовника.

 

У разі запиту відповідного Учасника тендеру тендерні документи будуть йому направлені безоплатно електронною поштою у формі PDF файлів. Якщо буде заявка на отримання паперових документів, то вони будуть надаватися Замовником відповідному Учаснику тендеру на умовах, що узгоджуються ними окремо.

 

Всі тендери мають подаватись із забезпеченням тендеру у сумі не менше 0,5%ціни тендерної пропозиції у валюті пропозиції. Метою тендерного забезпечення є гарантування того, що Учасники тендеру будуть відноситись серйозно до їх участі в тендері.

 

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані за адресою, вказаною нижче, до 10-ї години 00 хвилин 17.08.2017 р., після чого вони будуть відкриті в присутності тих представників Учасників тендеру, які виявлять бажання бути присутніми при відкритті.

 

Зустріч Учасників тендеру із представниками Замовника для відвідання проектних об’єктів відбудеться о 10-ї годині 12.07.17 за адресою м. Чернігів, вул. Гетмана Мазепи, 19. каб. 18.


Потенційні Учасники тендерів можуть отримати додаткову інформацію, а також ознайомитися та отримати тендерну документацію за адресою:

 

  Макаров Олександр Володимирович

Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради Україна, 14000, м. Чернігів, вул. Гетмана Мазепи, 19

Телефон: +38(0462) 77 48 42;

E-mail: ukb_chernigiv@i.ua

                                                                                                                                                                                                                                      Дата: 03.07.17


 

INVITATION FOR TENDERS

 Ukraine

 Financing of implementation of energyefficient measures in general educational institution №5 and street lighting system in Chernihiv

 

INVITATION FOR TENDERS

 

Energyefficient renovation of general educational institution №5 (reconstruction), 23-A, Sosnova st. in Chernihiv

 

Department of Capital Construction of Chernihiv City Council hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use part of the proceeds of a loan from the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) towards the cost of window and door replacement,wall and roof insulation, replacement of slate covering with metal tiles, arrangement of hipped roof with metal tiles above workshop building on existing reinforced concrete roof structure, installation of new pre-insulated district heating pipes from the school building to the workshop building, upgrade of electric stove, kitchen ventilation and internal lighting, restoration of blind area, porchs, ramps, existing pits and entrances to the basement, insulation of ventilation ducts on the roof, installation of drainage system in general school №5.

 

The Employer now invites tenders from Contractors for the following contract to be funded from part of the proceeds of the loan:

 

·        Supply and installation of 434,59 sq. m. energyefficient windows and 25,91 sq. m. energyefficient doors with arrangement of slopes, supply and installation of materials for insulation of 4060,1 sq. m. of walls, materials for insulation of 2945,93 sq. m. of attic, restoration of blind area, arrangement of hipped roof and replacement of slate covering with metal tiles, restoration of stairs, peaks, porchs, light pits, ramp and unloading window of catering unit, entrances to the gym and the basement, installation of new pre-insulated district heating pipes, upgrade of electric stove, kitchen ventilation and internal lighting, adjustment of developed design and cost documentation and its expertise in general school №5..

 

To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria:

 

·         the Tenderer, has the financial, technical and production capability and capacity necessary to perform the Contract, and Tenderer’s average annual revenue in the previous three years was at least two times greater than price of his tender. In case of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least 50% compliance with the requirement;

 

·         the Tenderer has satisfactorily supplied similar plant and works to other purchasers and completed at least five (5) similar contracts in the recent fiveyears

 

·         the Tenderer or its agent will be able to carry out warranty obligations;

 

·         the Tenderer is not bankrupt or under bankruptcy procedures according to the national legislation or regulations;

 

·         in the case of a Tenderer offering to supply plant under the Contract which the Tenderer does not manufacture or otherwise produce, the Tenderer has been duly authorised by the plant’s manufacturer or producer to supply the plants in the

 

Purchaser’s country.

 Tender documents, upon request from prospective tenderer, will be sent by email free of charge in electronic format (PDF file). If requested, the documents will be sent by Employer to Tenderer on terms and conditions agreed by the two.

 All tenders must be accompanied by a tender security in the amount of not less than 0.5 percent of the tender price in the currency of the tender. The purpose of tender security is to ensure the tenderers are serious about their participation, irrespective of the contract size.

 Tenders must be delivered to the office at the address below on or before 10 a.m. 17.08.17., at which time they will be opened in the presence of those tenderers’ representatives who choose to attend.

 Meeting with Tenderers and Customer representatives to visit project sites will take place at 10 a.m. 12.07.17. Hetmana Mazepy st., 19, room_# 18.

 Prospective tenderers may obtain further information from, and also inspect and acquire the tender documents at, the following office:

 

Makarov Oleksandr Volodymyrovych

Department of Capital Construction of Chernihiv City Council

Ukraine, 14000, Chernihiv, Hetmana Mazepy st., 19

Tel.: +38 (0462) 77 48 42

E-mail: [email protected]

 

Date: 03.07.17


  

 Попередній матеріал на цю тему:

Чернігів проведе енергомодернізацію міських об’єктів у співпраці з міжнародними фондами




Прес-служба Чернігівської міської ради за інформацією управління економічного розвитку міста


Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!