Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
10 серпня 2017 р.

КП «ЧТУ» підставило плече місту і взяло на себе обслуговування маршруту, від якого перевізник відмовився


Фото № 1

Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради буде оголошувати новий конкурс серед перевізників для обслуговування автобусного маршруту громадського транспорту №36. Про це прес-службі Чернігівської міської ради повідомив начальник управління транспорту та зв’язку Юрій Горбань.

Передісторія цієї ситуації наступна. Перевідник, який обслуговував цей маршрут раніше – ДП «Пассервіс» ВАТ  «Чернігівавтосервіс», - офіційно від нього відмовився. Про відмову він повідомив управління транспорту офіційним листом, який надійшов наприкінці липня. У таких випадках управління транспорту має знайти іншого тимчасового перевізника й оголосити новий конкурс.

Проблема в тому, що в інших перевізників наразі немає вільного транспорту і водіїв. Окрім того, вони, вочевидь, не вважають цей маршрут рентабельним. Єдиним підприємством, яке підставило Чернігову плече з обслуговуванням цього маршруту стало КП «ЧТУ». Але і в нього вільних одиниць автотранспорту обмаль, підприємство змогло надати тільки 2 автобуси середньої місткості. Аби рух на маршруті, який їде в тому числі до дач, у літній сезон не став «номінальним», управління транспорту прийняло рішення про скорочення довжини цього маршруту до 15 км, тобто до відстані від дач до міста. Так виник маршрут № 36-с, який діятиме доти, доки КП «ЧТУ» буде обслуговувати його в тимчасовому режимі. А це триватиме, як мінімум, близько двох місяців (саме стільки сумарно складають термін подання заяв при оголошенні нового конкурсу плюс термін на вивчення документів і перевірки претендентів і плюс термін на оскарження, які передбачені нормативними документами).

Аби звести до мінімуму незручності, які виникли для пасажирів у зв’язку зі скороченням маршруту, розклад руху зробили синхронізованим з тролейбусами, які приїжджають на кінцеву зупинку «КСК» і можуть везти людей далі в різні частини міста. Більше того: ЧТУ пішло на те, щоб у автобусах № 36-с діяли місячні проїзні квитки на тролейбус, що є однозначно дуже вигідним для пасажирів, які їздять постійно.

Також, ідучи назустріч побажанням пасажирів, викладеним у телефонних та особистих зверненнях до управління транспорту, розклад руху цього автобусу вже кілька разів коригувався. Зокрема, початок руху першого автобусу від кінцевої зупинки зроблений на півгодини раніше тощо.

Від чернігівців, які добираються цим автобусом до дач, на сьогоднішній день зауважень щодо нового маршруту до управління транспорту не надходило. Чимало городян-дачників навіть говорили, що стало краще, тому що автобус часто і рух за зручним їм розкладом. Але обурення висловлюється мешканцями села Жавинка, яке знаходиться поблизу від дачних масивів. При цьому ігнорується та обставина, що цей населений пункт належить до Чернігівського району. Тому йти назустріч побажанням цих пасажирів і організовувати рух громадського транспорту так, як вони вимагають, має все-таки в першу чергу районна влада, а вже потім і за можливості – обласний центр.

Варто врахувати й наступний момент. Зараз на тимчасовому скороченому маршруті № 36-с управління транспорту, серед іншого, вивчає й пасажиропотік. І, наприклад, сьогодні навіть у ранкові «години пік» з 7.00 до 8.30 від с. Жавинка на автобус №36-с загалом на всі його рейси прийшло лише 15 пасажирів. Тобто це далеко не більшість пасажирів цього маршруту.

Разом з тим, зараз Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради продовжує вивчати ситуацію на цьому маршруті, аби в майбутньому для руху на ньому був обраний дійсно оптимальний і такий, що відповідає реальному пасажиропотоку, режим.

 

 

Прес-служба Чернігівської міської ради

 

 

 

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!