Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
19 вересня 2013 р.

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації «Детальний план території третього мікрорайону житлового району «Масани»

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації «Детальний план території третього мікрорайону житлового району «Масани»

 

Проект «Детальний план території третього мікрорайону житлового району «Масани» (далі – проект Детального плану території) розроблений приватним підприємством «Портал-М» згідно з договором від 10 січня 2013 року       № 01/04-13, укладеним з комунальним підприємством «Чернігівбудінвест» Чернігівської міської ради.

Підставою для розроблення проекту є рішення Чернігівської міської ради від 31 липня 2011 року «Про надання дозволу на розроблення проекту Детального плану території третього мікрорайону житлового району «Масани» (23 сесія 6 скликання).

Цей проект є етапом реалізації Генерального плану міста, затвердженого рішенням Чернігівської міської ради від 25 грудня 2003 року (10 сесія 4 (24) скликання).

Основна мета проекту Детального плану території: уточнення планувальної структури і функціонального призначення території, просторової композиції, параметрів забудови; формування принципів планувальної організації забудови; визначення всіх планувальних обмежень використання цієї території; уточнення містобудівних умов та обмежень згідно з планом зонування; визначення потреб у підприємствах та установах обслуговування, місць їх розташування; забезпечення комплексності забудови; сприяння поліпшенню стану навколишнього середовища; визначення напрямів, черговості та обсягів подальшої діяльності щодо інженерної підготовки території; розміщення об`єктів забудови всіх видів; організації транспортного і пішохідного руху; охорони та поліпшення стану навколишнього середовища; комплексного благоустрою з організацією розвитку зелених зон.

Термін реалізації Детального плану території з урахуванням інвестиційних намірів становить 7 років.

Проект Детального плану території розроблено з урахуванням діючої містобудівної документації (Генерального плану міста; Схеми перспективного розвитку туризму; Тимчасового порядку використання території м. Чернігова) та матеріалів плану червоних ліній.

Об’єм і склад проекту відповідає будівельним нормам ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території».

До складу проекту входять текстові (том 1. Пояснювальна записка) та графічні (том 2. Графічна частина) матеріали. Зміст Пояснювальної записки складається з вступної частини, вісімнадцяти розділів, документів та графічних матеріалів. До Графічної частини відносяться: План розташування території у планувальній структурі населеного пункту (району); План існуючого використання території; Опорний план; Схема планувальних обмежень; Проектний план з візуалізаціями; Схема функціонального зонування території 3-го мікрорайону; План червоних ліній; Схема організації руху транспорту і пішоходів; Схема інженерної підготовки території та вертикального планування; Схема інженерних мереж і споруд; Поперечні профілі вулиць.

Проект Детального плану території охоплює площу 24,28 га в межах червоних ліній вулиць Любецької, Глібова, Незалежності та Визволителів.

Суттєвими планувальними обмеженнями освоєння вільної територій 3-го мікрорайону, як і в цілому житлового району «Масани», є санітарно-захисна зона звалища твердих побутових відходів (500 м) та ставків-накопичувачів токсичних промислових відходів (3000 м). Для подальшого освоєння території житлового району «Масани» необхідно вирішити питання ліквідації звалища твердих побутових відходів та ставків-накопичувачів. Стосовно останніх отримано відповідь управління житлово-комунального господарства міської ради від 26.10.2012 за № 1505 щодо початку з жовтня 2012 року робіт з будівництва установки для утилізації рідких токсичних відходів.

Аналіз містобудівної ситуації щодо інженерного забезпечення 3-го мікрорайону свідчить про наявність розвинутої інженерної інфраструктури: водогони, каналізація, газопроводи високого тиску, тепломережі, електромережі, дощова каналізація, кабелі зв`язку.

Обмежуючими факторами при комплексній забудові 3-го мікрорайону, які мають бути враховані при проектуванні, є наявність охоронної зони повітряної лінії 110 кВ, що перетинає територію мікрорайону з півночі на південь уздовж вул. Глібова.

Проектом передбачено розміщення забудови на вільній території в межах червоних ліній мікрорайону. Основний вид використання території - житлова забудова з відповідною інфраструктурою сфери обслуговування, яка формується як за рахунок окремо розташованих, так і вбудовано-прибудованих в перших поверхах житлових будинків об`єктів обслуговування.

Характер забудови території 3-го мікрорайону, визначений проектом Детального плану цієї території, місце розташування об`єкта містобудування в структурі міста, типи житлових будинків, запропоновані до будівництва, та їх поверховість відповідають згідно з державними стандартами типу житлової зони – Ж-4 «Змішана багатоквартирна житлова забудова та громадська забудова».

В проекті Детального плану території уточнені переважні, супутні і допустимі види використання території, містобудівні умови та обмеження для зазначеної житлової зони Ж-4.

Основою планувально-просторової організації території мікрорайону є принцип функціонального зонування, у відповідності до якого визначені зони функціонального використання території:

- зона шкільних та дитячих дошкільних установ;

- зона багатоквартирної багатоповерхової (9-10 та 16 поверхів) житлової забудови;

- зона багатоквартирної багатоповерхової (9-10 та 16 поверхів) житлової забудови з вбудовано-прибудованими в перших поверхах об`єктами сфери обслуговування;

- зона зелених насаджень загального користування;

- зона культової споруди;

- зона торгових центрів (торговий центр, автоцентр);

- охорона зона повітряної лінії 110 кВ.

Загальним принципом архітектурно-просторової композиції мікрорайону є формування комфортного середовища для його мешканців.

Забудова мікрорайону має відбуватися багатоквартирними 9-10-ти та 16-ти поверховими (як акценти) житловими секціями з комфортними квартирами, що відповідають сучасним вимогам до житла відповідної категорії.

Дитячі дошкільні заклади та школа розташовані поза межами дворових просторів в центральній частині мікрорайону вздовж пішохідного бульвару.

Загальний обсяг житлової забудови 3-го мікрорайону становить 160 тис. кв.м. і розподіляється за поверховістю наступним чином: 9-10 поверхів - 61% та 16 поверхів - 39%.

Враховуючи місце розташування 3-го мікрорайону житлового району «Масани» в планувальній структурі міста, переважною категорією житла має бути «соціальне» та «доступне» житло.

Загальна кількість квартир складає біля 2700 одиниць, у т.ч.: 1-кімнатних - 48-52 %; 2-кімнатних - 36-40 % та 3-кімнатних і більше - 11-13 %. Норма житлової забезпеченості прийнята з урахуванням матеріалів Генерального плану міста - 27 кв.м загальної площі на людину. Розрахункова кількість населення 3-го мікрорайону становить майже 5900 чоловік, а його щільність -343 люд./га, що відповідає вимогам будівельних норм.

Система обслуговування формується на основі ієрархії центрів, що відповідають планувальній структурі міста. На території 3-го мікрорайону передбачається розміщення установ та підприємств повсякденного, періодичного та епізодичного обслуговування.

Відповідно до розрахунків з урахуванням пропозицій управління освіти та управління культури міської ради, проектом передбачено повний комплекс установ і підприємств обслуговування мікрорайонного значення: школа на 1600 учнів (із розрахунку на 2-й та 3-й мікрорайони), 2 дитячі дошкільні навчальні заклади з басейнами на 75 місць кожний, аптека, перукарня, відділення зв`язку, відділення банку, фізкультурно-оздоровчі споруди, клубні приміщення, приміщення для культурно-масової роботи, художня школа, бібліотека, підприємства побутового обслуговування, магазини продовольчих та непродовольчих товарів, об`єкти інженерного обслуговування тощо.     

Значна кількість об`єктів обслуговування має розташуватися в перших поверхах житлових будинків, що проектуються вздовж вулиць Незалежності та Любецької.

Визначений прийом забудови забезпечує оптимальний розвиток території мікрорайону.

Крім підприємств і установ обслуговування соціально гарантованого мінімуму в межах мікрорайону можуть бути розміщені інші об`єкти соціальної інфраструктури: торгівельний центр загальною площею 5,0 тис. кв.м, автоцентр (знаходиться в стадії будівництва), офісні приміщення та інші об`єкти сфери обслуговування загальною площею 8,0 тис кв. метрів.

Пішохідний бульвар, що перетинає 3-й мікрорайон в широтному напрямку, дозволяє визначити дві черги його забудови: 1-а черга - територія мікрорайону, що розташована між пішохідним бульваром та вул. Незалежності та 2-а черга - територія мікрорайону, що розташована між пішохідним бульваром та вул. Любецькою.

У складі кожної черги будівництва передбачено пускові комплекси (окремий об`єкт - окремий пусковий комплекс).

Реалізація 1-ї черги будівництва передбачає освоєння території вздовж вул. Незалежності в напрямку від вул. Глібова до вул. Визволителів, а другої черги-вздовж вул. Любецької в напрямку від вул. Визволителів до вул. Глібова.

Планувальне рішення щодо забудови мікрорайону надає можливість проведення будівельних робіт декількох комплексів одночасно за рахунок залучення різних інвесторів.

Формування інженерної інфраструктури 3-го мікрорайону передбачає почергове освоєння території з поетапним будівництвом інженерних об`єктів (теплопункти, трансформаторні підстанції, шафові розподільчі пункти) та відповідних інженерних мереж: тепло-, газо-, електро-, водопостачання і каналізації, зв`язку та дощової каналізації.

Проект отримав погодження управління архітектури та містобудування Чернігівської міської ради від 23.07.2013 за № 01-20/191; Департаменту екології та природних ресурсів Чернігівської облдержадміністрації від 29.07.2013 № 07-04/366 та Департаменту культури і туризму, національностей та релігій Чернігівської облдержадміністрації від 30.07.2013 № 399-П.

Управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області проект погоджено за умови дотримання відповідних вимог (лист від 10.07.2013 № 04-3933).

Головне управління Держсанепідслужби у Чернігівській області надало до проекту свої зауваження, які вважає за доцільне врахувати (лист від 09.07.2013 № 022-10/176).

30 липня 2013 року проект Детального плану території та надані вказаними державними органами зауваження до нього були розглянуті на засіданні архітектурно-містобудівної ради при управлінні архітектури та містобудування Чернігівської міської ради.

Члени архітектурно-містобудівної ради одноголосно погодили пояснення, надані розробником зазначеного проекту, на письмові зауваження Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області та Головного управління Держсанепідслужби у Чернігівській області:до нього, а також схвалили проект містобудівної документації «Детальний план території третього мікрорайону житлового району «Масани» та рекомендували управлінню архітектури та містобудування міської ради внести цей проект на розгляд виконавчого комітету Чернігівської міської ради для подальшого його затвердження.

Детально ознайомитися з проектом «Детальний план території третього мікрорайону житлового району «Масани» можна на електронних носіях: на офіційний сторінці Чернігівської міської ради мережі Інтернет за електронною адресою: www.chernigiv-rada.gov.ua(підрозділ «Містобудівна документація» розділу «Публічна інформація»); на паперових носіях: в управлінні архітектури та містобудування Чернігівської міської ради за адресою  м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 9, кім. 15 та 17, тел. 77 49 69; 77 49 58,    (понеділок – четвер, з 8.00 до 17.00, перерва з 13.00 до 14.00).

Картографічні та топогеодезичні матеріали проекту Детального плану території розміщені на офіційний сторінці Чернігівської міської ради мережі Інтернет відповідно до вимог законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Положення про порядок надходження, зберігання,використання та обліку матеріалів Державного картографо-геодезичного фонду України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.1999 № 1344, Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 № 1893, Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011   № 290, будівельних норм ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території».

Пропозиції до зазначеного вище проекту подаються на ім’я міського голови у письмовій формі з 18 вересня до 17 години 11 жовтня 2013 року за поштовою адресою: 14000,  м. Чернігів, вул. Магістратська, 7.

Відповідно до статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» пропозиції до проектів містобудівної документації мають право подавати:

- повнолітні дієздатні фізичні особи, які проживають на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

- юридичні особи, об’єкти нерухомого майна яких розташовані на території, щодо якої розроблено відповідний проект містобудівної документації на місцевому рівні;

- власники та користувачі земельних ділянок, розташованих на території, щодо якої розроблено проект містобудівної документації, та на суміжних з нею територіях;

- представники органів самоорганізації населення, діяльність яких поширюється на відповідну територію;

- народні депутати України, депутати відповідних місцевих рад.

Пропозиції, подані особами, не вказаними у зазначеному переліку, або подані після встановленого органом місцевого самоврядування строку, залишаються без розгляду.

Пропозиції подаються громадянами у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, місця проживання, особистим підписом і повинні містити обґрунтування з урахуванням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Надані громадськістю пропозиції підлягають реєстрації органом місцевого самоврядування та розглядаються розробником і замовником проектів містобудівної документації у місячний строк.

За результатами розгляду пропозицій заявнику надається відповідь про їх врахування або обґрунтована відмова.

Відповідальним за організацію розгляду пропозицій громадськості до вказаного проекту є начальник управління архітектури та містобудування Чернігівської міської ради Калюжний Сергій Сергійович (14000, м. Чернігів, вул. Кирпоноса, 9, тел. 77 49 69).

 

 

 


Заступник міського голови                                                                    О.В. Сердюк

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!