Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
10 листопада 2016 р.

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету міської ради від 23.09.2015 року №237 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20.10.2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова»

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення виконавчого комітету міської ради від 23.09.2015 року №237 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20.10.2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова»

 

1. Вид та назва регуляторного акта:

Рішення виконавчого комітету міської ради від 23.09.2015 року №237 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20.10.2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова».

2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності:

Управління житлово-комунального господарства міської ради.

3. Цілі прийняття регуляторного акта: приведення деяких положень нормативного акту до положень Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою КМУ від 29 грудня 2003 року № 2067.

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 20.10.2016 р. по 28.10.2016 р.

5. Тип відстеження: повторне відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження: статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність даного акта, а також способи одержання даних.

Відстеження результативності рішення виконавчого комітету  Чернігівської міської ради від 23.09.2015 року №237 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» здійснено за такими показниками:

- загальна кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами;

- загальна кількість рекламоносіїв.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

№ п/п

Показники результативності

2013 р.

2014 р.

2015 р.

І півріччя 2016 р.

1.

Загальна кількість розповсюджувачів зовнішньої реклами, одиниць

136

170

174

166

2.

Загальна кількість рекламоносіїв, одиниць

1696

1277

1262

1222

 

  9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

З прийняттям рішення виконавчого комітету міської ради від 23.09.2015 року №237 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20.10.2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» було удосконалено нормативну базу. Внесені зміни та доповнення до діючого рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20 жовтня 2008 року № 279 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами на території міста Чернігова» усунули розбіжності між даним нормативним актом та Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року № 2067, зокрема в частині відповідності встановлених строків та наведених формулювань.

Отже, прийняття даного рішення забезпечило досягнення визначених цілей.

 


Начальник  управління
житлово-комунального господарства
Чернігівської міської ради                                                                          Я. В. Куц

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!