Звіт розроблений на виконання та дотримання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 "Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта".
1. Вид та назва регуляторного акта: рішення Чернігівської
міської ради
від 26 грудня 2012 року "Про
Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м.
Чернігова" (28 сесія 6 скликання) зі змінами та доповненнями (33 сесія, 45
сесія 6 скликання; № 14/ VІІ - 8).
2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності:управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради.
3. Цілі прийняття регуляторного акта:
приведення у відповідність до вимог діючого законодавства України з питань надання адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, порядку та процедур надання адміністративних послуг і забезпечення можливості отримання жителями міста та області усіх, або найбільш поширених адміністративних послуг, які надаються місцевими і територіальними органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в одному приміщенні;
удосконалення взаємодії місцевих і територіальних органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб у сфері організації надання адміністративних послуг;
запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг;
спрощення порядку і процедур надання адміністративних послуг.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 10 квітня по 10 травня 2017 року.
5. Тип відстеження: періодичне
6. Методи одержання результатів відстеження результативності:статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних: аналіз статистичних та даних, отриманих шляхом опитування та моніторингу, які включають в себе:
кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова згідно з затвердженим Переліком;
кількість наданих адміністративних послуг;
кількість суб’єктів звернень в розрізі суб’єктів господарювання та фізичних осіб;
витрати часу на отримання адміністративних послуг;
відповідність термінів надання адміністративних послуг визначеним в інформаційних та технологічних картках адміністративних послуг.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності дії регуляторного акта:
Кількість адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова за принципами "єдиного вікна" та "організаційної єдності" згідно з Переліком зі змінами, затвердженими рішеннями виконавчого комітету міської ради:
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей. У результаті впровадження регуляторного акту та внесення до нього відповідних змін приведено у відповідність до вимог законів України "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні", "Про Державний земельний кадастр" та інших нормативно-правових актів з питань надання адміністративних послуг порядок організації роботи та взаємодії учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова. У результаті внесення змін до регуляторного акту оптимізовано, удосконалено та спрощено процедури і порядок надання адміністративних послуг, які надаються місцевими і територіальними органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, удосконалено їх взаємодію та координацію дій у сфері організації надання адміністративних послуг. Порядок організації роботи учасників Центру надання
адміністративних послуг Адміністративні послуги, у тому числі з видачі документів дозвільного характеру та прийняття декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, в рамках роботи Центру надаються через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг. Адміністративні послуги з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців надаються державним реєстратором. Адміністративні послуги з державної реєстрації громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, надаються через уповноважену особу суб’єкта державної реєстрації шляхом розмежування на "фронт-офіс" та "бек-офіс". Адміністративні послуги з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надаються через адміністратора/державного реєстратора шляхом розмежування на "фронт-офіс" та "бек-офіс". Адміністративні послуги з державної реєстрації земельних ділянок/обмежень у використанні земель; внесення до Державного земельного кадастру відомостей/змін до відомостей про об'єкти Державного земельного кадастру, надання відомостей з Державного земельного кадастру надаються через державного кадастрового реєстратора шляхом розмежування на "фронт-офіс" та "бек-офіс" або державним кадастровим реєстратором у випадках, встановлених законодавством. Надання відомостей з державного земельного кадастру у визначених частиною першою статті 38 Закону України "Про Державний земельний кадастр" випадках здійснюється також адміністратором. Адміністративні послуги з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб в Україні надаються адміністратором в день подання особою або її представником документів. Надання адміністративних послуг за принципом "єдиного вікна" дозволяє оптимізувати та спростити процес надання адміністративних послуг, у тому числі без залучення суб’єкта звернення, чітко визначити порядок і контролювати терміни надання адміністративних послуг, оперативно вирішувати питання, пов’язані з наданням адміністративних послуг, забезпечити комфортність умов надання послуг та надання консультацій суб’єктам звернень представниками суб’єктів надання адміністративних послуг, які працюють у Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова за встановленим графіком, мінімізувати корупційну складову, що в цілому сприяє налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників Центру та формуванню в суспільстві позитивного іміджу влади. За рахунок контролю з боку адміністраторів за термінами та порядком надання адміністративних послуг скоротилась (у рази) кількість порушень термінів та порядку надання адміністративних послуг, особливо у порівнянні з тим, коли послуги надавались суб’єктами їх надання безпосередньо. Значно зменшилась кількість безпідставних відмов та відмов, наданих за формальними ознаками; зменшились кількість випадків вимагання суб'єктами надання адміністративних послуг надання суб’єктами звернення додаткових документів. Крім того, на кожне таке порушення з боку адміністративного органу, йде відповідне реагування з попередженням про недопущення порушень з боку структурного підрозділу Чернігівської міської ради – управління адміністративних послуг, створеного відповідно до пункту 5 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", у тому числі шляхом інформаційних запитів адміністратора. В результаті впровадження регуляторного акта додаткові витрати суб’єктів звернення на отримання адміністративних послуг відсутні. В Центрі надання адміністративних послуг міста Чернігова суб’єкт звернення може одночасно звернутись за отриманням декількох адміністративних послуг, а також отримати необхідні консультації у адміністратора/ державного реєстратора/державного кадастрового реєстратора або спеціаліста-консультанта відповідного суб'єкта надання адміністративних послуг, що суттєво скорочує його часові та фінансові витрати. В процесі відстеження результативності регуляторного акта в цілому – Порядку організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова із внесеними змінами, рішеннями виконавчого комітету Чернігівської міської ради було внесено зміни до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова, якими розширено цей перелік до 204 адміністративних послуг. З метою постійного інформування суб’єктів звернення про адміністративні послуги, порядок їх надання, зокрема, про Порядок організації роботи учасників Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, про законодавчо-нормативні зміни з питань надання відповідних послуг та інша актуальна інформація щодо порядку надання і переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі надання адміністративних послуг м. Чернігова, розміщена на офіційному Порталі адміністративних послуг м. Чернігів https://www.admincher.gov.ua. На місцевому телеканалі "Новий Чернігів" періодично оновлюється інформація та транслюються телевізійні передачі із циклу "Корисно знати: про роботу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова", у газеті "Чернігівські відомості" – надається інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова. Представники управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради прийняли участь у 7 - 2013 рік, 8 - 2014 рік, 11 – 2015 рік, 19 – 2016 рік навчально-практичних семінарах республіканського та обласного рівня з питань надання адміністративних послуг та місцевого самоврядування. З метою удосконалення та спрощення процесу надання адміністративних послуг, приведення у відповідність до вимог Закону України "Про адміністративні послуги" профільних законодавчо-нормативних документів з питань надання відповідних адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, через центри надання адміністративних послуг, управлінням адміністративних послуг Чернігівської міської ради було підготовлено та за підписом міського голови або його заступників протягом 2013 – 2016 років направлено до Державної регуляторної служби України, Координаційного центру з упровадження економічних реформ при Президентові України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства юстиції України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру близько 65 листів із зауваженнями та пропозиціями до деяких проектів регуляторних актів / пропозиціями щодо удосконалення діючих профільних законодавчо-нормативних актів та приведення їх у відповідність до законодавства з питань надання адміністративних послуг, у тому числі видачі документів дозвільного характеру, оптимізації механізму та етапів надання адміністративних послуг. У 2014 – 2016 роках на території міста в місцях найбільш насичених транспортних та пішохідних потоків на рекламоносіях "сіті-лайт" розміщено рекламу Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова; виготовлені та розповсюджуються тематичні буклети ЦНАП.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|