Управління культури та туризму Чернігівської міської ради разом з Чернігівським національним технологічним університетом проводить друге маркетингове дослідження іміджу м. Чернігова.
Протягом двох з половиною місяців серед гостей міста буде проводитись опитування за допомогою анкет face-to-face, які складені трьома мовами (українською, англійською та російською), та з використанням онлайн-версії. Респонденти, заповнюючи анкету, стають учасниками розіграшу романтичного уїк-енду в Чернігові на двох осіб. На переможця чекає безкоштовне проживання в тризірковому готелі в центрі міста, романтична екскурсія містом легенд, смачна вечеря та інші приємні сюрпризи.
Підсумки розіграшу будуть оголошені після 1 лютого 2018 року.
В анкеті враховані основні питання, які допоможуть визначити ставлення туристів до Чернігова. Для її заповнення потрібно перейти за посиланням: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSc1u79floNN8F63iy.../viewform
Результати розіграшу будуть опубліковані 1 лютого на сторінці Управління культури та туризму Чернігівської міської ради в мережі Facebook.
За повідомленням управління культури та туризму міської ради