Субота 23 березня 2019 р. 15:20 14000, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Розділи порталу
Новини

Чернігівців закликають звертатися до міського контакт-центру

Більше 115 тисяч звернень від чернігівців відпрацював міський контакт-центр у 2018 році. Гаряча лінія 0-800-50-93-50, на яку містяни мають змогу звертатися та отримувати оперативну допомогу та фахові консультації щодо роботи міських служб, працює у Чернігові вже понад 2 роки.

Графік роботи - цілодобово, а телефонувати можна з мобільного (безкоштовно) та стаціонарного телефонів.

Для зручності подання звернення функціонує додаток для смартфонів - «Call-центр CityOn», а також веб-портал із мапою звернень та інформацією про поточний стан планових та аварійних робіт у місті.

Останнім часом чернігівці найчастіше зверталися до контакт-центру щодо проблем з гарячим водопостачанням, теплопостачанням, з питань прибирання прибудинкової і міської території, несправностей ліфтів у житлових будинках, а також щодо освітлення доріг і вулиць міста.

У контакт центрі визнають, що, на жаль, із суб'єктивних причин є поодинокі випадки, коли звернення виконується пізніше, ніж зазначається в очікуваному терміні виконання заявки. Однак колектив контакт-центру постійно працює над покращанням надання послуг.

Що стосується сфери ЖКГ, то контакт-центр охоплює сферу відповідальності комунальних ЖЕКів, всіх міських служб та установ. А також тих ОСББ та приватних експлуатаційних-підприємств, які мають із контакт-центром відповідний договір на диспетчеризацію.


Прес-служба Чернігівської міської ради

11 січня 2019 р.
<< попередня  |  наступна >>             головна             повернутись
Анонс
Відкрите місто, зробимо місто краще
Опитування
Курси валют
Infinservice company Infinservice company


© Чернігівська міська рада. Всі права захищено.
© Електронна адреса: gorsovet@chernigiv-rada.gov.ua
© При будь-якому використанні матеріалів Інтернет-порталу Чернігівської міської ради посилання (hyperlink) на www.chernigiv-rada.gov.ua обов'язкове
Розміщення ОКей Інтернет.