Офіційний веб-портал
Чернігівської міської ради

Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія сайту
Знайти
17 травня 2017 р.

Чи можливо зробити виїзд для громадського транспорту з вул. Берегової до Валу? – обговорювали сьогодні в міській раді громадські активісти

+4

Фото № 1
Фото № 2
Фото № 3
Фото № 4
Фото № 5
Фото № 6
Фото № 7

Сьогодні в Чернігівській міській раді на засіданні громадської комісії з контролю за виконанням програми облаштування велосипедної інфраструктури у м. Чернігові на 2017 – 2020 роки, на яке прийшли також окремі активісти, які виступають проти капітального ремонту вул. Берегової (веде до міського пляжу) та Чернігівський міський голова, була ще раз обговорена тема цього проекту.

Аби обговорення проходило в більш конструктивному руслі, приєднатися до нього був запрошений і представник фірми, яка проектує цей об’єкт.

Міський голова повідомив присутнім про причини, які змушують при проектуванні та капітальному ремонті цієї дороги сьогодні робити її ширшою ніж є зараз.



Учасники обговорення пропонували й інші варіанти рішення: наприклад, проектувати й ремонтувати цю дорогу не як вулицю, а як між дворовий проїзд (і тоді, наприклад, без тротуару). Але в ході обговорення фахівці повідомили, що цьому разі рух громадського транспорту по такій дорозі дозволений не буде. Окрім того, облаштування вулиці як проїзду бюджетним коштом взагалі не буде можливим, бо будівельна експертна організація не пропустить такий проект.

Інша пропозиція – робити цю дорогу з рухом автомобілів тільки в один бік і з продовженням до історичного музею на Валу. Владислав Атрошенко розповів, що задавав питання про технічну можливість такого продовження проектній організації і відповідь була негативною. Причина – занадто вузькі відстані між обійстями приватного сектору,  де має проходити ця дорога. Ділянки визначені в земельному кадастрі як приватні та огороджені парканами.  Відстань між ними – 5 м – недостатня для повноцінного автомобільного руху плюс влаштування тротуару.

Прозвучала й пропозиція про те, що велосипедисти могли би продовжувати, як і раніше, їздити тут по проїжджій частині або іншими маршрутами. Пропозиція була відхилена, в тому числі і як така, що протирічить вже прийнятому раніше рішенню Чернігівської міської ради.

Врешті-решт обговорення закінчилось висновком про те, що запропонований проект дороги з тротуаром і велодоріжкою з усіх тих, що відповідали би сучасним будівельним нормам, є максимально звуженим і неворожим до природи. В останньому твердженні суттєвою деталлю є те, що велодоріжка не скрізь іде впритул до автомобільної смуги, а місцями віддаляється від неї, оминаючи дерева.

Ця комісія більшістю голосів підтримала запропонований проект.

 


Прес-служба Чернігівської міської ради   

Анонси та оголошення

Онлайн трансляції
Бюджет участі
Місто легенд
Створення ОСББ
Чернігів, купуй рідне!